? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年12月19日星期日

今天我真该死!
我不应该答应她的!
如果没那么鸡婆答应她!就不会变到这样了!
她一定很生气我吧...

我知道
我们不可能的了
我只能默默爱你默默支持你就好
毕竟
你不可能喜欢上我..
你只是随口说说而已...
我不在乎
我只在乎的是
你好不好...
会不会俄到 会不会累倒
其他的
我都不会勉强...

对不起...

维...我真的不知道会变到这个样子...
对不起...
原谅我好吗><

0 评论: